Business tables
Exclusief voor ondernemers die een programma volgen bij MauriceHoog, vindt er vier keer per jaar een Business Table plaats. Bijzondere bijeenkomsten met als doel: ontmoeten en delen, informeren en inspireren, leren en implementeren. Elke keer staat een ander thema centraal dat aansluit bij de actualiteit of vraagstukken die bij ondernemers spelen.
Maurice Hoogendoorn zorgt steevast voor bevlogen sprekers met een aanstekelijke boodschap. Denk aan:
- vredesactivist Arjan Erkel – over een echte lockdown, maar ook over vrijheid en groei
- eigenaar van FC Utrecht en CEO van Mammoet Frans van Seumeren – over leiderschap en ondernemerschap
- Ruben van Pelt – over zijn ondernemersreis van bandlid naar mede-eigenaar van Dobbi, de eerste online was- en stomerijservice.
Aankomende Events
Er worden regelmatig bijzondere events georganiseerd. Deze events zijn altijd besloten. Wil je hier graag een keer bij zijn? Neem dan contact op via mail@mauricehoog.nl, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.
25 mei 2023
Business Table
Locatie: stadion Galgenwaard.
Voorgaande events
16 februari 2023
Business Table
Locatie: Stadion Galgenwaard
Spreker: Richard Plugge
12 januari 2023
Pitch Battle
Locatie: Spoorwegmuseum Utrecht
17 november 2022
Business Table
Locatie: Stadion Galgenwaard
Spreker: Ilja Pfeijffer
29 september 2022
Business Table
Locatie: Stadion Galgenwaard
Spreker: Ron Blaauw
Maart 2022: Een masterclass in straight-line leadership.
Afgelopen business table
Eigenaarschap, heldere doelen, cultuur en leiderschap: dat waren de onderwerpen die centraal stonden tijdens de eerste Business Table van MauriceHoog in 2023.
Wie beter dan Richard Plugge – directeur van Team Jumbo-Visma – om de deelnemers op een interactieve manier mee te nemen in zijn verhaal op weg naar de top in Stadion Galgenwaard?
Sinds 2013 is Richard Plugge directeur/eigenaar van de wielerploeg waarmee hij een indrukwekkende weg heeft afgelegd. Een ondernemer met veel passie en betrokkenheid én een inspirator voor het bedrijfsleven.
Door mensen centraal te zetten, verantwoordelijkheden laag te houden en kritisch te kijken naar de cultuur, is de wielerploeg nummer 1 van de wereld geworden met als hoogtepunt de Gele, Groene en Bolletjestrui in de Tour de France van 2022. Zoals Richard zegt: ‘Droom met een deadline’.
De deelnemers hebben alle gelegenheid gekregen om vragen te stellen, geïnspireerd te raken en hebben waardevolle inzichten meegenomen om direct toe te passen.
Vier keer per jaar staat er een Business Table op de agenda, met iedere keer een ander thema, dat aansluit bij de actualiteit of vraagstukken die bij ondernemers spelen.
Het doel: elkaar ontmoeten, informeren en inspireren, ervaringen delen, van elkaar leren en ’t geleerde implementeren.